Annak ellenére, hogy a kisüzemi sörgyártásra milyen negatív hatással voltak a koronavírus járvány okozta lezárások, a szegmensnek továbbra is hatalmas növekedést jósolnak.
Nagyon úgy fest, hogy a „logisztikai nehézségek miatt” már meg is kezdődött az olyan márkák oroszországi gyártása, mint a Leffe Blonde, Leffe Brune, Spaten és Franziskaner.
Jócskán elmarad a Carlsberg globális bevétele az elemzői várakozásoktól, és az emelkedő gyártási költségek megnyírbálják majd a gyártó haszonkulcsait. Az ikonikus Liverpool mezekbe csomagolt Calrsberg sörök viszont hamarosan felbukkannak Magyarországon is.
Egészen szürreálisan hangzik az a terv, amit Japánban valósítanának meg, ahol a fiatalok nem fogyasztanak elég alkoholt, ezért csődközeli állapotba jutottak a vendéglátóhelyek. Ezért a helyi adóhatóság felügyeletével indítanak italozásra buzdító programot.
Az Egyesült Királyságban a pubok látogatóinak harmada már egyáltalán nem az alkohol miatt látogatja meg a kocsmákat. Az alkoholfogyasztás az éttermekben pedig méginkább visszaszorulóban van.
Fénykorában 150 ezer hektoliter sört főzött a Frankfurttól 100 km-re délnyugatra, Winnweilerben található Bischoff Sörfőzde, amely néhány napja bejelentette: megkezdik a termelés ellenőrzött leállítását. A Német Sörgyártók Szövetségének elnöke aggódik az ország sörkultúrájáért.
Nem bír az inflációval és a rezsiárakkal a Csapház, így nyolc év után végleg bezár a csapolt söröket értékesítő vállalkozás utolsó, Bertók Béla úti üzlete is.
Tiszta Amerika: nem csak újabb, immár csapolva is forgalmazott magyar, kisüzemi hard seltzer, hanem egy igazi hopsoda, azaz komlózott szénsavas víz is megjelent az elmúlt napokban a hazai piacon.
Olyan extrém szárazság van Mexikóban, hogy Monterrey-ben a Heineken, amelynek hatalmas gyára van a városban, saját vízkészletéből ajánlott fel a lakosságnak. Az elnök felszólította a gyárakat, hogy költöztessék délre a termelést.