Néhány hónapja még a csapból is az folyt, milyen lehengerlő tempóban növekszik a hard seltzer értékesítése a tengerentúlon. Most viszont megérkezett az első jel, ami arra utalhat, nem tart örökké a növekedés. És mi a helyzet itthon?

A többek között a Kilkenny és a Guinness sörmárkák forgalmazója, az egyébként egyik legnagyobb alkoholipari kereskedőcég, a londoni központú Diageo jelentősen tudta növelni forgalmát és nyereségét is.

Nemcsak a hazai gasztronómiának, hanem az egész országnak nagy eredmény, hogy Magyarország ismét egy olyan nemzetközi esemény házigazdája lesz, amely óriási érdeklődésre tart számot szerte a világon - írja a Facebookon a Magyar Bocuse d'Or Akadémia.

Darabokban tervezik értékesíteni azt a sörgyárat, amely az egykori Jugoszlávia sörtermelésének a negyedét adta. A Beogradska Industrija Piva-hoz gyümölcslé- és malátagyár is tartozik, kicsit több mint 35 millió euróért már vihető.

Készült egy felmérés arról, hogy melyek a legnépszerűbb sörmárkák a boomerek körében. Az eredmény azért érdekes, mert a kutatások szerint ez a korcsoport a leginkább márkahű fogyasztó.

Kedd este kigyulladt az Ugar Brewery törökszentmiklósi sörözője, a Kombinát Főzdekocsma. A tűzoltók gyorsan megfékezték a lángokat, de az épület így is kiégett, és a berendezés teljesen megsemmisült.

Ez a videó a 31. Qingdao Nemzetközi Sörfesztiválon készült, amely Kína legnagyobb sörfesztiváljaként – nem meglepően – monumentális rendezvény. Döbbenetes a kínálat és elég különös a buli.

A pénz nem akadály: 35 tonnát nyom összességében az a whiskylepárló, amit Skóciában szétszedtek, hogy hajóra rakjanak, majd Kínában tegyenek össze. A projekt hátterében egy széntermeléssel és alumíniumgyártással foglalkozó kínai cég áll.

A járvány előtti időszakban eladott sörmennyiséghez közelítenek a legnagyobb magyarországi gyártók és forgalmazók. A Magyar Sörgyártók Szövetségének adatai szerint viszont nem dobott nagyot a fogyasztáson a foci EB.

Az elmúlt évben nyújtott teljesítményéért idén is a Széll Tamás és Szulló Szabina vezette fine dining étterem, a Stand kapta az Audi-Dining Guide Év Étterme díjat a hétfőn Budapesten megrendezett gálán.

A hagyományos sörkészítési folyamatokat, illetve a klasszikus német sörtípusokat hosszú távon akár veszélyeztetheti is, hogy a fiatalabb korosztály már nem feltétlenül azokat választja Németországban sem.

A Heineken új reklámjával kőkeményen beállt az oltáspártiak táborába. A márka filmjének legfőbb mondanivalója ugyanis az, hogy „az éjszaka az oltottaké”.