Május elején indította azt a kampányát a Fehér Nyúl Sörfőzde, amelyben befektetőket keresnek. A beruházók tulajdonrész vehetnek a főzdében, cserébe pedig részesedést kapnak majd a jövőbeli profitból. A maximális tőkecél 120 millió forint.
Hírek
A 10 százalék feletti infláció és a 400 forintot meghaladó euróárfolyam ellenére jól látszik a június végi kánikula hatása a kiskereskedelemben. A Tesconál például június utolsó hetében 16 százalékkal több sör fogyott, mint egy héttel korábban.
A komposztálható sörös korsókat, tányérokat és poharakat külön gyűjtik majd idén az EFOTT-on, melyek sorsát később tudományos céllal vizsgálják majd a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetemen.
A komló magasra futó növény, ezért az ültetvények létesítése jól összehangolható napelemfarmok létrehozásával, amelyek tartószerkezete kiválóan felhasználható komlófuttatásra. Franciaországban ezzel próbálkoznak.
NEWBrew néven hozták forgalomba Szingapúrban azt a sört, amelyet az ország vízügyi hatósága és a Brewerkz kisüzemi sörfőzde közösen fejlesztett ki. A termék érdekessége, hogy újrahasznosított szennyvízből készül.
Biztonsági figyelmeztetést adott ki a Heineken a 0,25 literes, Hollandiában gyártott üvegpalackjai miatt. Ne idd meg, ha van olyanod!
Már több alkoholt iszik egy átlag magyar, mint egy orosz, de még így sem férünk be a 10, legtöbb alkoholt fogyasztó ország közé. Nem mintha különösebb dicsőség lenne oda tartozni.
Nyaralások idején rendre felvetődik a kérdés, mennyi sört vagy bort lehet vinni legálisan a környező országokba, és természetesen az is, mennyit lehet hazahozni onnan. Nem kell aggódni, az EU-ban elég sokat. Itt vannak a számok!
A BBC értesülései szerint James Watt, a Brewdog vezérigazgatója a Heinekennel egyeztetett arról, hogy esetleg eladnák a cég egyes részeit. Ha ez igaz, enyhén szólva nem volt elegáns, amikor a Brewdog beszólt más craft főzdéknek, amikor azok a nagyokkal tárgyaltak.
Két és fél évvel azután, hogy a Carlsberg bemutatta az általa fejlesztett papírpalackot, élesben is kipróbálja őket nyolc európai piacon.
A kísérlet során Dániában, Svédországban, Norvégiában, Finnországban, az Egyesült Királyságban, Lengyelországban, Németországban és Franciaországban 8-8 ezer palack kerül forgalomba, amelyeket bizonyos fesztiválokon és kiemelt rendezvényeken juttatnak el a fogyasztókhoz.