Az Eurostat adataiból jól látszik, mennyire elszállt Magyarországon a sörök áremelkedésének üteme. Persze a fogyasztók számára ebben nincs sok újdonság, ami igazán meglepő, ha a drágulást környező országok áraihoz viszonyítjuk.
A BrewDog bejelentette, hogy a Budweiser Brewing Company egyik cégével – amely az AB InBev ázsiai-csendes-óceáni részlegéhez tartozik –, közös vállalkozást indít többek között a Punk IPA gyártására.
Ha minden a tervek szerint alakul, szeptember második felében nyílhat meg a nagyközönség előtt, a belváros kellős közepén a Unity Brewing. Alapsörökkel nem is készülnek, számtalan kisszériás tétellel viszont annál inkább.
A Microsoft társalapítója, a világ egyik leggazdagabb embere 883 millió euróért vett Heineken részvényeket. Pedig az a hír járja, hogy nem is szereti igazán a sört.
Idén először 11 napon át tart majd a tavaszi Országos Étterem Hét, amely során országszerte 151 étterem várja fix árú menüsorokkal azokat, akik asztalt foglalnak a rendezvényre.
Március 1-jén sorsolják ki azt a három sörcsomagot, amely azoknak jár, akik kitöltik a Szent András Sörfőzde kérdőívét, amiben olyanokra kíváncsiak, hogy miféle sörpakkok, válogatások jönnének be neked. Öt perc az egész!
Hogyan kell a fogyasztóknak megtanítani, mit várjanak egy-egy sörtípustól? Világörökség lesz-e a cseh sörkultúra? Újrafelhasználható a komló? Májusban összeül a nemzetközi sörvilág és ilyen kérdésekre keresi a választ.
Ahol mutatkozik fogyasztói igény a változatos kisüzemi kínálatra, ott egyébként is kaphatóak különféle sörök, máshol azonban a Gazdasági Versenyhivatal vizsgálata szerint nehézséget okoz a „sörtörvény” betartása.
Mindig is példaértékű volt, ahogyan Nagy-Britanniában a sörfőzők és a pubok együtt próbálják érvényesíteni az érdekeiket. Az összefogásnak újabb gyümölcse érett be.