Cikk megosztása
Az úgynevezett Ready To Drink (RTD) italkategória növekvő népszerűségét a járvány sem tudta visszavetni: lassacskán leelőzi a bort az Egyesült Államok piacain. A dobozos fröccs lehet a megoldás?
A fogyasztásra kész italok (dobozos koktélok, hard seltzer, boralapú italok, gin tonikok és whiskykólák) az IWSR elemzése szerint hamarosan, még a boroknál is népszerűbbek lesznek az USA-ban.
Az RTD 2020-ban rendkívüli, kétszámjegyű növekedést tudott bemutatni (26,4 százalék), ezzel pedig ez volt az egyetlen alkohol kategória, amely növekedni tudott a koronavírus járvány ellenére – írja a Drinks Business.
Az előrejelzések szerint a fogyasztásra kész italok idén még csaknem 27 százalékos bővülést mutatnak majd be. A dinamikus növekedés motorja pedig szemmel láthatóan a hard seltzer, amelynek értékesítése 130 százalékkal tudott növekedni.
Az IWSR Drinks Market Analysis új jelentése szerint tehát az USA hamarosan több RTD-t fogyaszt majd, mint bort. Erre pedig a borászok is igyekeznek reagálni azzal, hogy bor alapú RTD termékekkel lépnek a piacra. Több boros cég is van, amely az utóbbi időben spritzert, vagyis különböző ízesítésű fröccsöt dobott piacra.