A Zirci Apátsági Manufaktúra célja, hogy regionálisan meghatározó főzdévé váljon. Utassy Roland sörfőző mester szerint ők nem fognak extrém söröket készíteni, de a hagyományos stílusok és termékek esetében is bőven van még játéktér.

A legnagyobb magyar sörgyártók az elmúlt időszakban nem kényszerültek elbocsátásokra és számos új termékkel jelentek meg a piacon, ami azt jelzi, hogy a szezon beindulásával bíznak egy, a tavalyinál erősebb forgalomban. A prémium sörök térnyerése viszont megállt.

Az újraindítás következő lépcsőfoka 3,5 millió beoltottnál lehet, amikor kinyithatnak a vendéglátóhelyek teraszai. Ez várhatóan jövő szerdán vagy csütörtökön történhet meg.

Limitált kiadású ale-lel jelentkezik a Borsodi. A mangó, guava és maracuja ízek kombinációjával készülő, felsőerjesztésű Borsodi Tropical Ale április második felétől kapható majd - amíg a készlet tart.

Hétfőn kinyithattak Nagy-Britanniában a kocsmák, amelyek ott január eleje óta voltak zárva. Jól jelzi, mekkora pillanata volt ott ez az évnek, hogy a Tesco újsághirdetésben buzdított arra, hogy menjenek el az emberek inni.

Leállítja a nagyobb beruházásokat a világ egyik legnagyobb sörgyártója, a Magyarországon is érdekelt Asahi. A japán cég kicsit kiköltekezett Ausztráliában, a járvány pedig nem segít a bevételek növelésében.

Romániában is drasztikusan visszaesett a vendéglátásban eladott sör mennyisége a járvány hatására a tavalyi évben, mennyiségileg azonban nagyjából hozzák a 2019-es szintet.

Környezetvédelmi vészcsengő ide, lesajnált műanyag palackok oda, 2019-ben 84,3 milliárd dollárra becsülték a PET palackok piacát, és nem akarod megtudni, mekkorára duzzad majd 2025-re!

Négy napon keresztül, ezúttal online zajlik majd a Brewers Of Europe Fórum. Az esemény ebben az évben ingyenes, és már lehet is regisztrálni rá, ha érdekelnek az olyan témák, mint a sörök hordós érlelése, a lágerek reneszánsza, vagy az alkoholmentes termékek előretörése.

A marhahús és a paradicsom a főbb alapanyagai a szeptemberi, lyoni Bocuse d'Or  világdöntőnek. A versenyben azonban lesz egy aktuális csavar is.

Japán már a második óriás sörgyártó áll elő a maga cukormentes sörével, ráadásul több millió dobozzal terveznek belőle eladni még ebben az évben. A cukormentes sör titka az erjesztés folyamatában lehet.

Legalábbis ezzel triggereli a cseh Focus közvélemény-kutató intézet felmérése azokat, akik Csehországot csak a sörrel tudják azonosítani. A vizsgálatban megkérdezettek 73 százaléka mondta azt, hogy borfogyasztó, 65 százalék pedig azt, hogy többnyire inkább a sört választja.