Cikk megosztása
A nagy sörgyárakat is kreatív gondolkodásra kényszerítette a sörforradalom. A Dreher becslései szerint az idei piaci növekedésük ötödét az innovatív termékek adják.
Békefi Gáborral, a Dreher vezérigazgatójával a Világgazdaságban olvasható interjú. Az igazgató elmondta, hogy nem csak mennyiségben, hanem minőségben is további fejlődés várhat a hazai sörfogyasztásra a következő években. Szerinte a közelmúltban egyértelművé vált, hogy egyre igényesebbek a magyar sörfogyasztók, szóval elsődlegesen a minőséget és az élményt keresik.
A cég becslései szerint az idei piaci növekedés 20 százalékát már az innovatív termékek adják. Békefi Gábor azt is elmondta, hogy a kisebb főzdék sok új fogyasztóval ismertetik meg sokszínű söröket, ezzel pedig arra sarkallják a nagyokat, hogy kreatívak legyenek.
Az interjúból az is kiderül, hogy Kőbányán szlovák és román piacra is főznek sört, mindez az éves árbevétel tíz százalékát adja.