Vasárnap este került ki a netre az a videó, amelyet a Mad Scientist kezdeményezésére hozott össze 14, különböző országokban működő sörfőzde. A kisfilm fő üzenete, hogy „maradj pozitív, vigyázz magadra és igyál hazait”.
„A barátaink segítségével összeraktunk egy videót, mivel a globális színterünknek még sohasem volt ekkora szüksége rád, mint most. Ugyanazt az univerzális nyelvet a beszéljük – a jól eltöltött időét és minőségi sörökét -, gyakran versenyzünk egymással hűtőpolcokért és fesztiválhelyekért és mind azzal a gondolattal kelünk és fekszünk, hogy sörönként tegyük jobbá a világot” – írják a készítők, hozzátéve: „Most te is jobbá teheted a világunkat azzal, ha követed az egyszerű üzenetünket. Maradj pozitív, vigyázz magadra és igyál hazait!”
Várhatóan sok olyan cég megy majd csődbe világszerte, amelyek a független sörfőzdékre és a vendéglátásra építettek, ezért fontos, hogy a fogyasztók helyi szinten támogassák a kisvállalkozásokat.
A Support Your Local Brewery kampányban résztvevő főzdék:
- Mikkeller (Dánia)
- Magic Rock (Egyesült Királyság)
- Coolhead (Finnország)
- Sudden Death (Németország)
- Beer Bastards (Bulgária)
- Van Moll (Hollandia)
- Browar Stu Mostów (Lengyelország)
- Lervig (Norvégia)
- Seven Island (Görögország)
- Bevog (Ausztria)
- North Brewing Co. (Egyesült Királyság)
- Tanker (Észtország)
- Pelicon (Szlovénia)
- Mad Scientist (Magyarország)