A Heineken új reklámjával kőkeményen beállt az oltáspártiak táborába. A márka filmjének legfőbb mondanivalója ugyanis az, hogy „az éjszaka az oltottaké”.
A Velencei tónál augusztus 11 és 15 között megrendezendő fesztiválon kezdhetünk barátkozni a „rendezvény hivatalos kézműves söre” kifejezéssel, mert a Soproni mellett egy helyi sörfőzde is kiemelt szerephez jut.
A Washington állambeli Yakima Chief Hops elindította a Frozen Fresh Hops programot, amelyben a frissen szedett komlótobozokat gyorsfagysztják, megőrizve ezzel a lehető legtöbb aroma és illatanyagot.
A BarthHaas GmbH 60 éves vezető partnere tavasszal betegedett meg súlyosan a koronavírustól, és még nem épült fel teljesen. Közben eldöntötte, visszavonul az operatív vezetésből.
Augusztus első napjától kategóriánként legalább két gyártó termékét kell feltennie a vendéglátósoknak az itallapra. A Versenyhivatal pedig vizsgálni fogja, betartják-e az új szabályozást.
Több áruházlánc is kétszámjegyű növekedést tapasztalt a söreladásokban az labdarúgó Európa bajnokság ideje alatt. Ha pedig valaki feltalálná az időjárás befolyásoló gépet, a sörgyárak biztosan vevők lennének rá.
Másodszor rendezik meg szeptember 29. és október 1. között a Central European Brewers Conference-et, előadásokkal, kerekasztal-beszélgetésekkel és sörversennyel.
Nos, ez elsősorban attól függ, hová utazik az ember. De az Európai Unión belül elég laza a szabályozás. Nem gazdasági céllal több mint elég sör vihető és hozható a közösségen belül.
Ha nem a rosszabb házibulik, a szétesett horgászatok és legénybúcsúk, esetleg az Amerikai pite filmek tematikáját lovagolja meg a sörrobot, amely mindig, mindenhová követ, na, akkor igazán félelmetes a sörminátor.
A Zwack szeirnt június közepére tízből kilenc vendéglátóhely kinyitott, és a májusi lassú élénküléshez képest beindult a frgalom is. Azok a vendéglátóhelyek, amelyenken csak belső tereik vannak viszont továbbra is nehézségekkel küzdenek.