Ebben a 10 városban a legolcsóbb a sör – ígér meghökkentő információkat a Drinks Business. És ha úgy vesszük, sikerül is nekik, hiszen nem csak felsorolják, hol kerül a legkevesebbe, hanem még árakat is meghatároztak.
Hírek
Az egyre népszerűbb dobozos csomagolás és az, hogy az alumínium ára növekszik, a sörárak emelkedéshez vezethet – figyelmeztet a Heineken.
Négy összegző táblázat, amelyek a magyar sörfogyasztásról, árakról és sörtermelésről szólnak. Az árak növekednek, a volumen csökken, a fogyasztás enyhén emelkedik.
A Dreher Sörgyárak régi hordófejtőjében épült Sörműhely az ANTL márka otthona lesz. Az ANTL ezen a nyáron két sörtípussal debütál: egy bécsi ászokkal és egy angol típusú summer ale-lel, de évente többször jönnek majd egyéb újdonságokkal is.
Saját ginnel lépett piacra Magyarország egyik legismertebb gerilla sörfőzdéje, a Hara’Punk Brewing. Az olykor meghökkentő sörökkel kísérletező formáció az első magyarországi sörmárka, amely saját ginnel jelentkezik.
Néhány hónapja még a csapból is az folyt, milyen lehengerlő tempóban növekszik a hard seltzer értékesítése a tengerentúlon. Most viszont megérkezett az első jel, ami arra utalhat, nem tart örökké a növekedés. És mi a helyzet itthon?
A többek között a Kilkenny és a Guinness sörmárkák forgalmazója, az egyébként egyik legnagyobb alkoholipari kereskedőcég, a londoni központú Diageo jelentősen tudta növelni forgalmát és nyereségét is.
Nemcsak a hazai gasztronómiának, hanem az egész országnak nagy eredmény, hogy Magyarország ismét egy olyan nemzetközi esemény házigazdája lesz, amely óriási érdeklődésre tart számot szerte a világon – írja a Facebookon a Magyar Bocuse d’Or Akadémia.
Darabokban tervezik értékesíteni azt a sörgyárat, amely az egykori Jugoszlávia sörtermelésének a negyedét adta. A Beogradska Industrija Piva-hoz gyümölcslé- és malátagyár is tartozik, kicsit több mint 35 millió euróért már vihető.
Készült egy felmérés arról, hogy melyek a legnépszerűbb sörmárkák a boomerek körében. Az eredmény azért érdekes, mert a kutatások szerint ez a korcsoport a leginkább márkahű fogyasztó.