Cikk megosztása
Az Asahi Europe & Internationalnek van egy célkitűzése, miszerint 2030-ra a termékportfóliójuk 20 százaléka alkoholmentes lesz. Ennek fényében a cégcsoport egyik márkája, a Peroni most „beszáll a formaegybe”.
Hosszútávú, többéves együttműködést jelentett be az alkoholmentes Peroni Libera 0.0% az Aston Martin Cognizant Formula One csapat, amelynek keretében globális piacra lép a Peroni Libera 0.0%, épp akkor, amikor – több mint 60 év elteltével – az Aston Martin visszatér a Forma 1 versenyekre.
Az együttműködés révén a sör bemutatkozik a versenyautózás rajongóinak, és persze az idei Forma 1 versenyeken is ezt lehet majd inni az Aston Martin csapat motorhome-jaiban. Emellett az alkoholmentes Peroni logója is ott figyel majd a csapat autóin, illetve a személyzet ruháin.
A sajtóanyag azt írja, hogy az együttműködés teljes összhangban van az Asahi Europe & International felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos vállalásaival és tökéletesen reflektál az alkoholmentes italok iránt megélénkült keresletre. A Peroni Libera 0.0% arra bíztatja a fogyasztókat, hogy szabadon, biztonságosan és stílusosan éljenek meg minden pillanatot. Arra inspirálja őket, hogy az életvitelükhöz jól illeszkedő italt választva kevesebb alkoholt fogyasszanak.
De, hogy milyen is a sör? Nos, arról a sajtóközlemény olyan blikkfangosan fogalmaz, hogy nem is változtatunk rajta, idemásoljuk úgy, ahogy van: „Az olasz szenvedéllyel és érzékiséggel létrehozott Peroni Libera 0.0% egy markáns és frissítő ízű, alkoholmentes sör. (…) A triplakomlós sör sajátosan gazdag gyümölcsös aromáját az egyedi kukoricának (Nostrano dell’Isola) köszönheti. A Peroni Libera 0.0% a citrus és a kesernyés komló ízvilágát hozza el, erőteljes és frissítő utóízzel. A Peroni Libera 0.0% ugyanazt a friss ízélményt nyújtja, mint a Peroni Nastro Azzurro, és valódi olasz hozzáértéssel, szenvedéllyel és érzékiséggel készült.”