Cikk megosztása
Szabadtartású sertésből származó, sörös páccal bolondított lapockával, pulled porkkal és sütnivaló kolbászokkal lépett piacra a Budweiser az Egyesült Államokban.
Az Y generációt veszi célba a Budweiser és a Coleman Natural Foods új termékcsaládjával, amelyben előre elkészített (értd: csak sütést igénylő) grillcuccokkal jelentek meg a boltokban.
A Budweiser partnere, a Coleman Natural Foods csak szabadtartású és antibiotikum- meg hormonmentes takarmánnyal etetett sertésekkel dolgozik. Ezekből származnak a félkész húsok: a sörös barbecue szószban pácolt sertéslapocka, az ugyancsak bepácolt pulled pork és a jalapenos-sörös sütnivaló kolbász.
Egészen biztos, hogy a frissen készült/otthon pácolt cuccok jobbak, mint az előre elkészítettek – hiszen ezt az itthon kapható, nem sörös, de hasonló termékekből mi is tudjuk –, de érdekes, hogy a két cég így próbálja megnyerni magának az Y generációs ínyenceket.
(Via)