Cikk megosztása
Hol van már annak a hírértéke, hogy Chilében egyes biodinamikus borászatoknál zsoltárokat játszanak az érlelés alatt álló boroknak, amikor Dániában IPA-knak muzsikálnak egy nagyszerű promóció keretében?
A Bang & Olufsen prémium hangcuccokat gyártó cég a dán Mikkeller sörfőzdével bútorozott össze egy kampány erejéig, amelyben a Beoplay A1 hordozható hangszórójukat reklámozzák úgy, hogy párat betettek azokba a tartályokba, amikben a nyárra készülő frissítő IPA sörök érlelődnek.
Állítólag azt vizsgálják, hogyan befolyásolja a sörök ízét a zene keltette vibráció, de talán nem járunk messze az igazságtól, hogyha összehúzott szemöldökkel csupán ördögi marketingakciót sejtünk a „kísérlet” mögött.
A zeneileg jól képzett sörök a Mikkeller bárjaiban lesznek kóstolhatók, és a webshopból is meg lehet majd rendelni őket.