Cikk megosztása
Az „elfáradt” címkéinek lecserélésével szeretne nagyot lépni többek között a külföldi piacok felé is a Horizont Brewing, amely mindent alárendelt az új márkastratégiának.
A Horizont Brewing célja, hogy szélesebb közönséget érjen el a söreivel, ez a legfőbb mozgatórugója az igen látványos ráncfelvarrásnak – derült ki azon a sajtóeseményen, amelyet az új címkék apropóján szerveztek.
Szalai Tamás, a főzde marketing menedzsere szerint „mindig van jobb sör”, hogyha pedig külföldi inspirációk alapján szeretnék itthon megvalósítani a legszuperebb főzeteket, az nem csak a minőségére, hanem a sörök stílusára és a megjelenésre is vonatkozik.
Utóbbiban is szintet akartak lépni, amikor Fehér Viktória színtervezővel kezdtek együtt dolgozni. Az egyes sörök karakterét megjeleníteni hivatott festmények alkotója megtartotta a régi Horizont-szortiment alapszíneit, így nem kell teljesen újratanulni a főzde címkéit.
Így néznek ki az újak: