Cikk megosztása
Készült egy felmérés arról, hogy melyek a legnépszerűbb sörmárkák a boomerek körében. Az eredmény azért érdekes, mert a kutatások szerint ez a korcsoport a leginkább márkahű fogyasztó.
A boomer kifejezést a második világháború után, 1941-1965 között született generációra szokás használni. Ők a fiatalabb generációk szerint már régivágású arcok, de nem csak ezért érdekesek most, hanem azért is, mert a márkahűségükről is híresek, magyarul kevésbé próbálnak ki új termékeket, ha egyszer bejött valami, annál maradnak.
A Drinks Businness által bemutatott felmérés természetesen az USA-ban készült, ahol arra kérték a mintavételi csoportot, hogy minősítsék a népszerű söröket, illetve rangsorolják a márkákat. Így jött létre a top 20. A listán az első a Heineken, második a Guinness. Illetve szerepel rajta többek között még a Miller, a Budweiser, a Corona és ezek light verziói.