Cikk megosztása
A Heineken az egyik első olyan nemzetközi brand, amely oltáspárti kampányt kezdett. A közösségi médiában futtatott filmecske címe „The Night is Young”. A spotban bulizó idősek láthatóak, egy olyan szórakozóhelyen, ahol alig vannak fiatalok. Ezzel a holland márka azt sugallja, hogy csak az oltottak engedhetik maguknak, hogy klubokban vagy bárokban bulizzanak – vagyis ideje, hogy a fiatal korosztály is beoltassa magát.
A Heineken stratégiája könnyen átlátható: csak az oltás segít megelőzni a koronavírus új hullámát ősszel, és feltehetően csak a tömeges oltással érhető el, hogy a vendéglátóhelyek nyitva maradhassanak.
A Heineken nyilatkozata szerint a kampány a társadalmi életbe való visszatérést ünnepli, illetve a fiatalokat igyekszik oltásra ösztönözni.
A hirdetések persze sokaknál azonnal kiverték a biztosítékot – írja az Inside.beer. A portál szerint volt, aki szt írta a Twiterre a Heinekenes videó láttán, hogy „Kíváncsi vagyok, hány ember hal meg alkohol okozta halálozásban Covidhoz képest?”, illetve beindult a #BoycottHeineken hashtag is.