Cikk megosztása
A Brewers of Europe partneri együttműködésbe kezdett az Untappd alkalmazással, annak érdekében, hogy együtt hívják fel a figyelmet a vendéglátóipar nehézségeire.
Az Untappd-et világszerte mintegy 8,5 millió ember töltötte le. Az app felhasználói be tudnak csekkolni az egyébként zárva tartó bárokba, illetve az Európai Unió egész területén, illetve Svájcban, Norvégiában, Törökországban és az Egyesült Királyságban is különböző promóciókkal hívják majd fel a figyelmüket a vendéglátóhelyekkel való szolidaritás fontosságára.
Az összefogás célja, hogy felhívják a figyelmet a sörfőző közösség és az arra támaszkodó egész értéklánc küzdelmére, illetve hogy a kormányok segítsék az ágazatot.
Pierre-Olivier Bergeron, a Brewers of Europe főtitkára szerint mindannyian arra várunk, hogy kedvenc bárjaink és kocsmáink tovább tudjanak működni, illetve újra nyithassanak. Trace Smith, az Untappd főnöke szerint pedig az appjuk, illetve a Brewers of Europe-pal közös kampány segít fenntartani a kapcsolatot a fogyasztók és a vendéglátóhelyek, illetve sörfőzdék között.
A koronavírus járvány kitörése előtt a söripar virágzott, Európában több mint 10 000 sörfőzde működik. Remélhetőleg a kormányok és a fogyasztók támogatásával a sör visszapattanhat, és segíthet az embereknek a kapcsolatok helyreállításában a korlátozások feloldása után.