Cikk megosztása
A Heineken tavaly valamennyi régióban növelni tudta az eladott sör mennyiségét, az európai piacot kivéve.
A Heineken holland sörgyártó vállalat egyszeri tételek nélküli működési eredménye tavaly 6,2 százalékkal, 3,759 milliárd euróra emelkedett, ami nagyjából megfelelt az elemzők által várt 3,75 milliárd eurónak.
A cég valamennyi régióban növelni tudta az eladott sör mennyiségét, az európai piacot kivéve, ahol stagnált az értékesítése, részben a visszaeső lengyel eladások miatt.
A világ második legnagyobb sörgyártójának adózott eredménye 25,4 százalékkal 977 millió euróra emelkedett tavaly az egy évvel korábbi 779 millió euróról.
A Heineken tavalyi értékesítési árbevétele 5,3 százalékkal 21,888 milliárd euróra emelkedett.
(MTI)