Cikk megosztása
Az elmúlt tíz évben, az USA-ban. Ennek pedig az a legfőbb oka, hogy a fiatalok már nem söröznek úgy, mint mondjuk a szüleik. Vagy nem isznak, vagy a bort, esetleg az égetett szeszeket nyomatják.
A jelenségről a Business Insider ír. A cikkből kiderül, hogy az Anheuser-Busch InBev bevételei 3,1 százalékkal csökkentek a második üzleti negyedévben. Adataik szerint 2006 és 2016 között a sör 10 százalékot vesztett alkoholpiaci részesedéséből. A cég, mint annyian mások, az alkoholmentes üzletág felpörgetésével igyekszik válaszolni a kihívásokra. A június eleji Brewers of Europe Forumon például erről magyarázott Cees ‘t Hart, a Carlsberg vezérigazgatója is. Nézzük csak:
Hart szerint az új generáció sportol, kávézik és nem megy kocsmába este, vagyis hatalmas lesz az alkoholmentes kategóriák térnyerése a közeljövőben. Ezzel tökéletesen összecseng az, hogy az Anheuser-Busch InBev célul tűzte ki, hogy 2025-ög megduplázza az alkoholmentes italok részedését a cég bevételeiben. Carlos Brito, az ABinBev főatyaúristene amúgy belengetett valami ilyesmit már Brüsszelben. Szóval figyeljük csak azt a szeszmentes piacot!