Cikk megosztása
Az idén 50 éves Borsodi Sörgyár 2019 óta minden évben elkészíti fenntarthatósági jelentését, melyben összefoglalja a megelőző év legfontosabb eseményeit és tevékenységeit.
Az idei, 2022-es évet összefoglaló jelentésből kiderül, hogy a tavalyi évben folytatni tudták a Molson Coors vállalatcsoport világszintű céljaival összhangban megfogalmazott, 2025-ig előre mutató fenntarthatósági célok felé vezető utat.
A gyár növelte logisztikai kapacitásait, bővíteni tudták a termékportfoliót és a munkavállalóink számát is.
Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője és kereskedelmi igazgatója elmondta, hogy a gyár idén ünnepli fennállásának 50-dik évfordulóját és az a szándékuk, hogy a munkájukkal a következő öt évtizedet is megalapozzák. A bőcsi üzem a 2018-ban megkezdett fejlesztéseknek köszönhetően a Molson Coors Beverage Company regionális gyártó központjaként működik. A megnövekedett kapacitás szükségessé tette a gyár logisztikai fejlesztését is. Ennek a folyamatnak a részeként a vállalat tavaly átadta az új, közel egymilliárd forint beruházással megépített logisztikai csarnokát.
Volt termékfejlesztés is: megújították a Borsodi Világos receptúráját, amely most már tisztán árpamalátából készül, valamint a Borsodi sörkülönlegességeket tartalmazó portfóliója is új termékekkel bővült. A Borsodi Friss termékcsalád két új ízben, alacsony kalóriatartalmú, alkoholmentes változatban is elérhetővé vált. 2022-től pedig olyan új márkák forgalmazását kezdték meg, mint a Guinness, a Kilkenny és a Hop House 13.