Cikk megosztása
Ugyan hétfőn mi már elcsíptük az új Borsodit Budapesten, a hivatalos közlemény most érkezett meg.
A Borsodi sör, amely a GfK 2015. decemberi felmérése alapján Magyarország kedvenc sörmárkája, már több mint 40 éve Magyarország egyik meghatározó söre.
A Borsodi korábbi, barna palackja helyébe idén tavasszal egy formatervezett, modern, nyakánál szélesedő zöld üveg lép, amelyre dombornyomással felkerül a márkanév és az „Élet habos oldala” szlogen is.
A palack tartalma, a lager típusú sör nem változik. A Borsodi sör vonzerejét továbbra is a komlónak köszönhető kellemesen kesernyés íz és a csillogó aranysárga szín jelenti, melyet dús, finom pórusú hab koronáz – írja a sörgyár közleménye.
„Ez egy jelentős lépés a márka életében, hiszen egy évtized után kap teljesen új megjelenést a Borsodi. Az új palack bevezetést hosszú tervezési folyamat és számos fogyasztói teszt előzte meg, így bízunk abban, hogy a megújult külső elnyeri majd a sörkedvelők tetszését.” – mondta Gábor Andrea, a Borsodi Sörgyár márka menedzsere.
A megújult Borsodi palack februártól folyamatosan kerül a boltok polcaira.