Cikk megosztása
A Constellation Brands, amely egyebek mellett olyan márkák tulajdonosa, mint a Corona, 40 millió dollárt költ tavasszal az új, négyféle Corona Hard Seltzer bevezetésére.
A hard seltzerről egyre többet beszélnek nyugaton. Valójában nem más, mint olyan alkoholtartalmú ital, amiben szénsavas víz, alkohol és gyümölcsaroma van. Nem egy bonyolult pia, de a legfiatalabb, már alkoholos italokat fogyasztható generáció nagyon rá van pörögve, leginkább a tengerentúlon és Egyesült Királyságban azért, mert alacsony a kalória- és a cukortartalma, alkoholból pedig nagyjából annyi van benne, mint egy átlagos sörben.
Szóval a Constellation Brandsnek fennállása óta ez lesz a legnagyobb marketing költése – írja a Brewers Journal. A Corona Hard Seltzer négy különböző ízben kerül majd forgalomba: lesz tropical lime, mangó, meggy és szeder-lime ízű, mindnek 4,5 százalékos lesz az alkohol tartalma, nem lesz benne szénhidrát és cukor sem.