Cikk megosztása
Augusztus elején tűnt fel az Instagramon az a lány, aki röpke kilenc hét alatt több mint hetvenezer követőre tett szert, pedig első ránézésre ő sem csinált mást, mint használta a szolgáltatást – igaz, azt rendkívül profi módon. Azonban legutolsó bejegyzése lerántotta a leplet, kiderült ugyanis, hogy a csinos lány egy kitalált karakter, amit egy reklámügynökség menedzselt egy alkoholfüggőségre figyelmeztető kampányában.
Louise Delage a fotói alapján egy átlagos jómódú nyugat-európai lánynak tűnik, aki élvezi az életet, nyaral, bulizik. És minden fotóján feltűnik, és a legtöbbön központi szerepet játszik az alkohol: koktélok, borospoharak, sörösdobozok kísérik, akár jachton utazik,
New BFF 🐠
…Berlinbe látogat
😧 Contemplation 😧
…vagy csak bulizni megy
Wild 💄
… az ital mindig ott van a keze ügyében:
👊🚊 Berlin 🚊👊
A kampánnyal az ügynökség arra kívánt rámutatni, hogy milyen nehezen vesszük észre a szenvedélybetegséggel küzdőket, legyenek azok akár a közvetlen közelünkben is.