Cikk megosztása
A Diageo, a világ vezető prémium italgyártó vállalata, egyebek mellett a Johnnie Walker, a Smirnoff és a Guinness gyártója ma bejelentette együttműködését a Molson Coorshoz tartozó Borsodi Sörgyárral. Ennek értelmében a Molson Coors forgalmazza januártól a Guinness, a Kilkenny és a Hop House 13 söröket.
A fenti brandek bekerülnek a Borsodi kereskedelmi és vendéglátóipari értékesítési csatornáiba is. Michael Holm, a Diageo kelet-európai piacokért felelős ügyvezető igazgatója ez alkalomból azon lelkendezett, hogy szerinte az együttműködés segít nekik sörmárkáik elérhetőségének növelésében.
Sergey Yeskov, a Molson Coors Beverage Company közép- és kelet-európai régiójának igazgatója pedig „nagyon izgatott és büszke”, hogy „e három ikonikus globális márkát” Magyarországon forgalmazhatják.
Álljon itt az is, ha valaki nem tudná, hogy a Guinness egy ír, száraz stout, és a világ egyik legsikeresebb alkoholmárkájaként tartják számon – közel 50 országban főzik, és több mint 120 országban kapható. A Kilkenny egy nitrogénnel dúsított ír vörös sör, a Guinness készítőitől. A Hop House 13 Lager pedig egy duplakomlós világos.