José Matthijsse: a multik sokat köszönhetnek a kézműves sörök divatjának

Írta: BeerPorn.hu

2016-07-07 | 07:45 Hírek

José Matthijsse (Fotó: Mmonline.hu)

José Matthijsse (Fotó: Mmonline.hu)

A Heineken Hungária igazgatónője szerint a multinacionális vállalatok sokat köszönhetnek a kézműves sörök divatjának, hiszen a jelenség visszahozta a divatba a sörözést, a beszélgetések során olyan témák kerülnek elő, mint a komló, maláta és élesztő. Korábban csak a legnagyobbak érvényesültek a világpiacon, és magáról a termékről senki sem beszélt – mondta el az Origonak José Matthijsse.

Az igazgatónő szerint így már van értelme a nagy gyáraknak is kisebb szériás termékekkel próbálkozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy a lager sörök teret veszítenének a cégen belül – tette hozzá.

A sörpiaccal kapcsolatbna elmondta, hogy erősödik a radlerek szegmense, és a ciderek fogyasztói csoportját is szeretnék szélesíteni. Tíz éves távlatokban gondolkodunk, de céljaink között ott van, hogy újdonságokat is kipróbáljunk – mondta.