Cikk megosztása
A Heineken Hungária igazgatónője szerint a multinacionális vállalatok sokat köszönhetnek a kézműves sörök divatjának, hiszen a jelenség visszahozta a divatba a sörözést, a beszélgetések során olyan témák kerülnek elő, mint a komló, maláta és élesztő. Korábban csak a legnagyobbak érvényesültek a világpiacon, és magáról a termékről senki sem beszélt – mondta el az Origonak José Matthijsse.
Az igazgatónő szerint így már van értelme a nagy gyáraknak is kisebb szériás termékekkel próbálkozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy a lager sörök teret veszítenének a cégen belül – tette hozzá.
A sörpiaccal kapcsolatbna elmondta, hogy erősödik a radlerek szegmense, és a ciderek fogyasztói csoportját is szeretnék szélesíteni. Tíz éves távlatokban gondolkodunk, de céljaink között ott van, hogy újdonságokat is kipróbáljunk – mondta.