Cikk megosztása
Eddig nem látott megoldással, a kereskedelmi szereplők megkerülésével rendelhető néhány márka az AB Inbev portfóliójából a korlátozásokat ezekben a napokban lazító Belgiumban. A söróriás webshopja egyelőre kísérleti jelleggel működik.
Miközben a belga kormány múlt heti döntésének értelmében a rendkívüli intézkedések feloldásának harmadik szakaszában a vendéglátóipai egységek teraszai nyílhatnak meg, az AB InBev elindította az általa gyártott sörök online értékesítését.
A Jupilershop.be oldal jelenleg holland és francia nyelveken érhető el, és többek között Jupiler, Stella Artois, Leffe és az új Victoria söröket lehet megvenni rajta keresztül.
„Jó ideje játszottunk egy webáruház elindításának gondolatával, mert éreztük a fogyasztói igényt rá, a vendéglátóipar bezárásának időszaka pedig felgyorsította a fejlesztést ”- mondta Karolien Cloots, az AB InBev Belux szóvivője. Hozzátette, hogy az online platformot egyelőre kísérleti projektként kezelik, és nem is határoztak meg értékesítési célokat vele kapcsolatban, hanem a jövőben értékelik majd a webshop teljesítményét.
A rendelések átfutási ideje egy nap, kisebb megrendeléseket öt euróért, a nagyobb mennyiségeket olcsóbban szállítják ki. A Jupilershop oldalán a termékek ára valamivel magasabb, mint a szupermarketekben, mert az AB Inbev nem akar közvetlen versenyt teremteni a kereskedelmi partnereivel, az oldalra úgy tekintenek, amely csupán kiegészíti a meglévő eladási csatornákat.
Egyébként az AB InBev mellett a Pepsi és a Nestlé is indított hasonló kezdeményezéseket a közelmúltban.