Cikk megosztása
A BrewDog elárulta, hogy még idén megnyitja első kocsmáját, ázsiai terjeszkedésének fontos állomásaként. A vállalkozásban a partnere pedig nem más, mint a Budweiser.
A BrewDog eddig sem titkolta, hogy globális terjeszkedésbe fogott. Legutóbb azt jelentették be, hogy a következő hét évben megháromszorozzák a vendéglátóhelyik számát: nem kevesebb, mint kétszáz helyet terveznek nyitni.
Az ázsiai csendes-óceáni piacra a Budweiser Kínával való kapcsolatát használja ki. A két társaság első közös projektje egy hongkongi székhelyű bár, amely ősszel nyílik. A vendéglátóhelyen klasszik BrewDog sörök és jellegzetes kaják várják majd a vendégeket.
James Watt, a BrewDog vezérigazgatója szerint egyébként ez csak az első eleme a közös üzletnek, amely során „a BrewDogot a világ legnagyobb sörpiacának (tehát a kínainak – a szerk.) minden szegletére elhozzuk”.
A BrewDog 2021 szeptemberében hasonló megállapodást kötött az Asahi Japannal. Az a lépés nagyon eredményes volt, mert azóta a skót gyökerű márka eladásai megduplázódtak Japánban. Watt még olyat is mondott, hogy érdemes lehet főzdét nyitni a szigetországban.