Csökkennek a söripar eladásai. A gazdasági nehézségek miatt kevesebben engedhetik meg maguknak, hogy a megszokott söröket vásárolják. Erre pedig máris reagálnak a márkák.
Hírek
A tavalyi évben a komlótermesztőknek is sok nehézséggel kellett szembenézniük, függetlenül attól, hogy mely kontinensen dolgoznak. A világ komlótermelése 12 százalékkal csökkent 2022-ben az egy évvel korábbihoz képest.

Felfokozott érzelmi állapotban hozott újévi fogadalmakból történő kihátrálások, és méregtelenítő kúrák időszakát éljük. A hirtelen kezdődő száraz január viszont nem minden szempontból egészséges.

Az eredeti tervekkel ellentétben, még másfél évig velünk maradnak az eldobható műanyag poharak, miután a határidő előtt két nappal, veszélyhelyzeti rendeletben módosított a szabályozáson a kormány.

Már nem a fűszeres paradicsomszósszal tálalt sült kolbász, vagyis a currywurst, hanem a Budapesten is igen népszerű döner Németország kedvenc gyorsétele. Egy friss felmérés azt is kimutatta, hogy a németek még mindig szeretik a saját konyhájukat.

Az Egyesült Államokban a 2022-es év parádés volt a craft sörfőzdék számára. Ami az új üzemek számát illeti, egyészen biztosan. Elemzők szerint ezt már nem lehet fokozni.
A NielsenIQ nemzetközi kiskereskedelmi láncok szkennelt adatait felölelő kutatásából tökéletesen látszik, mennyit számít az, hogy milyen évszakban rendezik a labdarúgó világbajnokságot.

A világ 157 országban vizsgálták az alkoholfogyasztási szokásokat. Az eredmények azt mutatják, van néhány piac, ahol bizakodók lehetnek a gyártók, de a vendéglátóipar számára nem sok jót tartogat a jelentés.

A két éve, az Országgyűlés által megszavazott „sörtörvény” az üdítőitalokra is kiterjed. Két gyorsétteremláncot most azért figyelmeztetett a Gazdasági Versenyhivatal, mert nem volt megfelelő náluk az italválaszték.

Vagy a kocsmáros… Karácsonyi csoda, vagy rémálom – ki-ki döntse el, mit élt át az a negyven ember, aki a Délkelet-angliai Sussexben, egy havazás miatt bent ragadt egy kocsmában, és ott kellett éjszakázzon.