Cikk megosztása
A kínai asztrológiában vasárnap, azaz január 22-én kezdődik a Nyúl éve. Ennek a tiszteletére a Carsberg limitált kiadású, nyuszis söröket dob a piacra.
A sör dobozát Feifei Ruan tervezte, és a nyulak mellett egy csomó más állat is felbukkan a sör csomagolásán, így a Kínában szerencsehozó állatnak számító ponty, a tavasz hírnöke a fecske és a harmóniára utaló szitakötő is. Ezeken kívül pedig van még itt pünkösdi rózsa, amely a jólét és az új kezdet szimbóluma.
Arindam Varanasi, a Carlsberg Ázsiáért felelős kereskedelmi alelnöke elmondta, hogy a limitált kiadású dobozzal, a barátokkal, családdal való együttlétet kívánják ünnepelni. Az alelnök ezzel utalt a Kínában még mindig lezárásokat okozó Covid járvány okozta nehézségekre.
A termék a teljes régióban kapható lesz: dobozos és üveges sörként a kínai piacon, Szingapúrban és Malajziában csak palackos, Hongkongban pedig csak dobozos kivitelben.
A Nyúl éve Kínában 2023. január 22-től 2024. február 9-ig tart.