Cikk megosztása
Négy vendéglátóhelyen szakít a megszokott műanyag söröspoharakkal, és lebomló, növényi alapú poharakban kínálja majd a söröket az egyik nagy hazai gyártó. A vendéglátásban termelt hulladék mennyiségének csökkentése a beszállítóknak és a vendéglátóhelyeknek közös érdeke.
A Heineken Hungária kampányt indít annak érdekében, hogy egyre több fogyasztót győzzön meg arról, érdemes figyelni arra, miből fogyasztjuk a sört.
A teljes egészében lebomló, komposztálható söröspoharakat népszerűsítő kampány azzal a céllal jött létre, hogy a fogyasztókon keresztül a szórakozóhelyeknek is kedvet csináljon a fenntartható működéshez és az új környezetbarát poharakhoz. A cég 18 országban készült felmérése szerint a fogyasztók átlagosan 66 százaléka hajlandó többet fizetni fenntartható technológiával készült termékekért.
A csütörtökön meghirdetett „műanyagpohár mentes május” mozgalomhoz indulásként négy fővárosi szórakozóhely, a Grund, a Kobuci Kert, a Rácskert és a Zöld Küllő csatlakozott. Ezeken a helyeken májusban a sört egyedi, „Lebomlok érted” szlogennel ellátott egyszer használatos PLA poharakban szolgálják fel.
Kérdés, hogy mi lesz június 1. után.