Cikk megosztása
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Dinamikusan nő az ízesített, alkoholmentes sörök piaca. A kategória immár több mint 5 százalékát adja a teljes kiskereskedelmi sörpiacnak, a növekedés pedig folytatódik. Ezt jelzi az is, hogy a Dreher és a Borsodi is új üdítőkkel lépett piacra.
A Borsodi Friss eddig citrom, grapefruit, bodza-citrom, málna-áfonya és körte-alma ízben volt elérhető, ehhez csatlakozik idén az alacsony kalóriatartalmú görögdinnye-eper és az ananász-lime ízesítés. Az alacsony kalóriatartalom azt jelenti, hogy a legújabb termékek részben steviával készülnek.
A Dreher 24-nél pedig a citrom, gránátalma, pomelo-grapefruit és meggy-szeder ízesítések mellett mostantól maracuja-sárgadinnye ízvariáns is elérhető.
Az új Borsodi Friss alacsony kalóriatartalmú termékek márciustól már kaphatók az üzletek polcain, valamint a későbbiekben a Borsodi termékeket árusító vendéglátóhelyeken. A Dreher 24 maracuja-sárgadinnye 0,5 l dobozokban április közepétől érhető el a boltokban.