Cikk megosztása
Annyira megy a hard seltzer, hogy a legismertebb „kézműves” sör gyártó, a skót Brewdog is beszáll a buliba: Clean & Press a neve a saját hard seltzer márkájának, amelyet Aberdeenshire-ben gyártanak, és négyféle ízben érhető majd el.
2020 italtrendjeiről szóló cikkünkben is írtunk már arról, milyen nagy karrier előtt állhat, a hard seltzer, amelynek az USA mellett elsősorban az Egyesült Királyságban nő nagyon a népszerűsége. Voltaképpen egy alkohollal és aromákkal megtolt, szénsavas vízről van szó, amelyet főképp alacsony kalória- és cukortartalma miatt, leginkább a fiatalabb, egészségtudatos fogyasztók választanak egyre szívesebben.
A Brewdog választékában négy íz található majd: a fekete cseresznye, a mangó-őszibarack, a kaktusz-lime, valamint a kivi-passionfruit.
A Clean & Presseket a LoneWolf kraft vodkával készítették, amely természetesen ugyancsak a Brewdog márkája. Az ital 5 százlék alkoholtartalmú, 0,33-as dobozban kapható és csak 95 kalóriát tartalmaz.
Steven Kersley, a Brewdog Distilling Co. lepárlásvezetője a Drinks Businnessnek elmondta, hogy januárban kezdtek dolgozni a projekten, és valamikor később, de még idén akarták elkezdeni árulni az italt. Ám a koronavírus ebbe is beleszólt, így a hard seltzer megjelenését előre hozták erre a hónapra, és elsősorban a neten lesz beszerezhető. A BrewDog a netes kereskedelem felpörgetésére létrehozott egy Hop Drop appot, amelyen könnyedén rendelhető otthonra sör, és Clean & Press is.