Cikk megosztása
Csak pár napot kellet várni a Dreher bejelentése után, máris itt van a következő hard seltzer hír: a Borsodi Sörgyár tulajdonosa, a Molson Coors is heteken belül bemutatja a saját változatát az új italkategóriában Magyarországon.
A Molson Coors – hasonlóan az Asahihoz – valamennyi régiós országban bemutatja az új terméket, amely egy természetes gyümölcsaromával ízesített, négy és hat százalék közötti alkohol tartalmú szénsavas vízből készült ital. A hard seltzer az utóbbi időben a világ egyik legnépszerűbb alkoholos italává vált.
A tavalyi évben vállalatunk átalakulásával párhuzamosan új küldetést fogalmaztunk meg. Célunk, hogy a sörökön túl új területeket, kategóriákat fedezzünk fel, új alternatívákat kínálva fogyasztóink számára szerte a világon. Átfogó kutatásaink, illetve az Egyesült Államokban elért eredményeink igazolják a hard seltzer népszerűségét. Ezért döntöttünk úgy, hogy meglepjük a közép- és délkelet-európai fogyasztókat ezzel az új fajta alkoholos itallal, amely láthatóan gyors ütemben hódítja meg a világot – mondta Szergej Jeskov, a Molson Coors Beverage Company közép- és kelet-európai régiójának igazgatója.
Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője a bevezetéssel kapcsolatban azt mondta, hogy „a fogyasztók nyitottak az újdonságokra, keresik a különleges italokat és fogyasztási élményeket. Éppen ezért hiszünk benne, hogy a hard seltzer itthon is olyan népszerű alkoholos ital lesz, mint az egyesült államokbeli Molson Coors piacokon”.