Cikk megosztása
Az Asahi söróriás, amely Magyarországon a Dreher márka tulajdonosa is, új, alkoholmentes sört mutatott be. Ez látványosan illeszkedik a cégcsoport korábbi vállalásába: 2023-ra minden általuk gyártott termék 20 százaléka alkohol nélküli lesz.
Az Asahi Super Dry 0.0-át először az Egyesült Királyságban vezetik be, majd pedig további, kulcsfontosságú piacok, köztük az Egyesült Államok következik majd. A termék 2023 januárjától kerül forgalomba, márciusban jöhet Kanada és Franciaország is.
Az Asahi saját kutatása szerint a fogyasztóik mintegy 43 százaléka szeretné mérsékelni az alkohol fogyasztását, és erre keresik az alternatívákat.
A termék bevezetését globális marketingkampány támogatja majd. Sam Rhodes, az Asahi UK marketing igazgatója be is rúgta a gépezetet ezzel a mondattal: „Az Asahi Super Dry 0,0-át úgy alakítottuk ki, hogy illeszkedjen az eredeti super dry ízprofilhoz”.