Cikk megosztása
Jól ismert üdítőital alkoholos változatához vezetett a PepsiCo és a Boston Beer Co. ötletelése. Az újdonság már a hard seltzer utáni világba vezet és rögtön három ízben jelenik majd meg.
Hard Mtn Dew lesz a neve annak az 5 százalék alkoholtartalmú, cukormentes italnak, amelyet az USA-ban dob piacra a Pepsi és a Boston Beer. A „Mountain Dew íz” mellett lesz belőle dinnyés és meggyes is.
A dolog hátterében az állhat, hogy júliusban a Truly Hard Seltzert is gyártó Boston Beer arról beszélt, hogy már nem nő olyan mértékben a hard seltzer divatja, mint korábban. Itt írtunk róla, hogy szerintük leginkább az új márkák tömeges megjelenése okozhat zavart a fogyasztók fejében. Azóta a Boston Beer részvényeinek értéke csökkent.
Dave Burwick, a Boston Beer vezérigazgatója akkor azt mondta, hogy túlbecsülték a hard seltzer kategória növekedését a második negyedévben, illetve módosították is az előrejelzéseiket. Persze eközben már bizonyára dolgoztak a Pepsi kollabon, amit azzal magyaráznak, hogy szüksége van „új, áttörést jelentő innovációkra a fogyasztók változó ízlésének lekövetésére”.
A Hard Mtn Dew 2022 elején kerül a boltokba.