Cikk megosztása
A tavalyi évben egyedül a szuperprémium és az ízesített alkoholmentes sörök forgalma nem zuhant be. Alkoholmentesből 244 ezer hektoliter kelt el, nem csoda, ha a gyártók újabb ilyen termékekkel próbálnak további fogyasztókat elérni.
A Borsodi Sörgyár néhány napja jelentette be, hogy új alkoholmentes termékkel bővíti a tavaly megújított Borsodi Friss portfólióját: a Borsodi Friss eddig citrom, grapefruit, bodza-citrom és málna-áfonya ízben volt elérhető, ehhez csatlakozik idén a körte-alma ízesítés. Az újdonság márciustól már elérhető az üzletek polcain, valamint a későbbiekben Borsodi termékeket árusító vendéglátóhelyeken.
Ma pedig a mostanáig csak világos lágerként ismert Kőbányai ismertette, hogy egy grapefruit ízű 1,5%-os radlerrel és egy citrom ízű alkoholmentes termékkel lép piacra.
A Dreher Sörgyárak egyébként azt is vállalta, hogy 2030-ra termékportfóliójának 20 százaléka alkoholmentes termékekből áll majd.
A 0,0% alkoholtartalmú Kőbányai Citrom március, a 1,5%-os Kőbányai Radler Grapefruit pedig április végétől lesz elérhető az üzletekben dobozos kiszerelésben.