40 ezernél is több jótékony sört ittunk már meg

Írta: BeerPorn.hu

2019-01-11 | 06:09 Hírek

Fotó: Török Anna Photography

A Pangea Kulturális és Környezetvédelmi Egyesület kapta a Share, a jótékony sör, soron következő, 100 ezer forintos adományát januárban. A Pangea az elmúlt években közel 10.000 gyerek környezettudatos nevelését segítette.

A százezer forintos adományt a Share, a jótékony sör csapata adta át a Pangeának. A Share sörmárkát két éve alapította három magyar vállalkozó, és az eredeti célnak megfelelően a beérkező profit 100%-át jótékony célra fordítják.

Az adományozott szervezeteket minden alkalommal egy-egy átfogó terület Share-nagykövete választja ki.

Alvégi Lóci, a Share egyik alapítója az elmúlt két évet összefoglalva elmondta: a Share több mint negyven ezer eladott sörön van túl, a mostanival együtt 600 ezer forint adományt adott át összesen, 40 vendéglátóhelyen folyt már a jótékony sör, és eddig 18 cég vásárolt tőlük saját rendezvényeire. Az ebből befolyó összeg profitja egytől-egyig a társadalomért tenni akaró szervezeteknél kötött ki.

„Egyértelműen látszik, hogy minél több folyik be a Sharehez, a másik oldalon annál több jótékonyság tud kifolyni belőle. Jelenleg a legfőbb feladatunk a tőkebevonás, amivel megteremthetjük a Share növekedésének feltételeit és körülményeit. A folyamat elindult, de jelenleg minden ötletre nyitottak vagyunk.”

Az eddigi adományozottak és az őket választó Share-nagykövetek:

  • Káva Kulturális Műhely – Kovács Patrícia, színésznő
  • Utcajogász Egyesület – Amnesty International
  • A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány – Kovács „Kokó” István, olimpiai aranyérmes bokszoló
  • Megálló Csoport Alapítvány – Kiss Tibi, énekes
  • Pangea Kulturális és Környezetvédelmi Egyesület– WWF Hungary

Fotó: Török Anna Photography

A mostani adományozó, a WWF Magyarország képviseletében Antal Alexa kommunikációs vezető azt mondta, azért a Pangeát választották, mert a fenntartható jövő kulcsa az ember és a természet harmóniája, ezt pedig a legfiatalabb generációknál kell kezdeni, ebben pedig nagyra tartják a Pangea munkáját.

A tájékoztatón előkerült egy sárral felöntött korsó sör is, mely a WWF vizeink védelmét célzó kreatív kampányának része. „Egy előremutató szabályrendszer, amely vizeink védelmét célozza, most veszélyben van. Az úgynevezett Víz Keretirányelvet, mely azt célozza, hogy vizeink jobb állapotba kerüljenek 2027-re, éppen felülvizsgálja az EU. Ha a keretirányelvet gyengítik, annak hosszútávon az lesz az eredménye, hogy vizeink minősége tovább romlik. Ennek szinte mindenünk áldozatul eshet, többek között kedvenc sörünk is” – mondta Antal Alexa.

A kampányhoz csatlakozó Share alapítói a helyszínen meg is kóstolták a saras sört, hogy így készüljenek a jövőre.

A magyarok március 4-ig, ezen a honlapon állhatnak ki vizeink védelméért.