Cikk megosztása
Globális partneri megállapodást írt alá a világ egyik legnagyobb sörgyártója és a Netflix. Így szeretne eljutni az AB InBev a megfelelő célcsoportokhoz?
A streaming platform is célpontja lesz a jövőben az AB InBev marketinggépezetének – és ez remekül jelzi, hogyan próbálnak a legnagyobb alkoholipari cégek változtatni a marketingstratégiájukon és eljutni a potenciális fogyasztókhoz.
Marcel Marcondes, az AB InBev marketingigazgatója szerint az otthoni közönség megszólítása az egyik legfontosabb szempont lesz a jövőben, hiszen „a streaming egyre nagyobb társasági eseménnyé válik”. Amikor az emberek összegyűlnek, hogy filmet vagy sorozatot nézzenek, az remek alkalom a sörözésre is – véli.
A Netflixszel való partnerség lehetőséget ad márkáink számára, hogy elmélyítsék kapcsolatukat a fogyasztókkal – így a sörgyártó. Azt már lehet tudni, hogy az együttműködésnek köszönhetően nem csak közös promóciók lesznek, hanem az AB InBev családhoz tartozó sörök is feltűnnek majd a Netflix egyes produkcióiban.
És ha már sörös tartalom a Netflixen: épp a minap volt szó arról, hogy jön a Guinness sorozat a streaming szolgáltatónál.