Az Asahi Super Dry nagy terjeszkedésbe kezdett az elmúlt években. A cég globálisan tudott sokkal többet eladni tavaly a japán sörből, mint korábban.
Az Asahi Group legfrissebb eredményei azt mutatják, hogy az Asahi Super Dry érékesítése 2022 és 2023 között 35 százalékkal nőtt, és nem csak a főbb ázsiai piacokon, hanem Európában is.
Ezt a márkát tartja egyébként a többek között a Kozelt, a Pilsner Urquell-t és a Drehert is portfóliójában tudó Asahi a legfontosabb brandjének – már ami a „mennyiségi terjeszkedést” illeti.
Az Asahi Super Dry eladásai akkor kaptak igazán lendületet, amikor tavaly szeptemberben, a Heineken helyére lépve, a Franciaországban megrendezett 2023-as Rögbi Világkupa hivatalos sörévé vált.
Az összes Asahi termék (beleértve az Asahi Super Dry-t is) teljes európai értékesítése 20 százalékkal nőtt 2022 és 2023 között. A cég azt tervezi, hogy 2024-ben megkezdi az Asahi Super Dry főzését az USA-ban is, illetve az e-kereskedelemre alapozva bővítené a kínai üzletágát is.
Atsushi Katsuki, a cég elnöke azt mondta, a társaság eredményei meghaladták a várakozásokat, és a globális értékesítésre összpontosítva, a növekedés új szakaszába lépnek.