fbpx

Rápattant a világ az Asahira

Írta: BeerPorn.hu

2024-02-13 | 16:33 Hírek

Az Asahi Super Dry nagy terjeszkedésbe kezdett az elmúlt években. A cég globálisan tudott sokkal többet eladni tavaly a japán sörből, mint korábban.

Az Asahi Group legfrissebb eredményei azt mutatják, hogy az Asahi Super Dry érékesítése 2022 és 2023 között 35 százalékkal nőtt, és nem csak a főbb ázsiai piacokon, hanem Európában is.

Ezt a márkát tartja egyébként a többek között a Kozelt, a Pilsner Urquell-t és a Drehert is portfóliójában tudó Asahi a legfontosabb brandjének – már ami a „mennyiségi terjeszkedést” illeti.

Az Asahi Super Dry eladásai akkor kaptak igazán lendületet, amikor tavaly szeptemberben, a Heineken helyére lépve, a Franciaországban megrendezett 2023-as Rögbi Világkupa hivatalos sörévé vált.

Az összes Asahi termék (beleértve az Asahi Super Dry-t is) teljes európai értékesítése 20 százalékkal nőtt 2022 és 2023 között. A cég azt tervezi, hogy 2024-ben megkezdi az Asahi Super Dry főzését az USA-ban is, illetve az e-kereskedelemre alapozva bővítené a kínai üzletágát is.

Atsushi Katsuki, a cég elnöke azt mondta, a társaság eredményei meghaladták a várakozásokat, és a globális értékesítésre összpontosítva, a növekedés új szakaszába lépnek.