Bizony nem csak a nagy sörös cégek kezdtek el üdítő szerű italokat készíteni, hanem az üdítőital piac is kacsintgat az alkoholos termékek felé. A két óriás összefogásával pedig valami olyan történik, amire eddig még nem nagyon volt példa.
A Coca-Cola és a Molson Coors, valamint a Constellation Brands együttműködésbe kezdett, hogy együtt feljelsszenek új, alkoholos termékeket. A Coca Colát nem kell bemutatni, a Molson Coors pedig hasonlóan hatalmas cég, olyan márkákat birtokol, mint a Stella Artois, a Leffe, a Hoegaarden, a magyar Borsodi, a cseh Staropramen, a horvát Ozujsko vagy a szerb Jelen. A Constellation pedig a legnagyobb sörimport cég az USA-ban.
A kóla és a sörgyártó együttműködéséből született korábban a Top Chico hard seltzer, idén pedig a beszédes nevű Simply Spiked Lemonade, amely egy „spiked lemonade”, és hamarosan jön a Coca Cola és a Constellation Brands újdonsága, egy szintén alkoholos, dobozos koktél formájában.
A Coca Cola elnök-vezérigazgatója, James Robert B. Quincey egy konferencián úgy nyilatkozott, hogy a Coca Cola azért szeretne teret nyerni a ready to drink (RTD) alkoholos italok kategóriájában, mert azok olyan összetevőkből készülnek, amelyekkel egyébként is dolgoznak. Aluminimumdobozokkal, vízzel, citrommal egyébként is sok dolguk akad, így ezekhez a temrékekhez csak az alkoholt kellett beszerezni – idézi a Drinks Business.
Az újdonságok túlnyomó része Brazíliában jelenik mert, már csak azért is, mert ott az engedélyezési törvények viszonylag lazák, ezért nagy az átfedés üdítők és az alkoholos italok forgalmazásában.