Cikk megosztása
Már rég rossz, ha egy chipses zacskónak kell jeleznie, hogy sokat ittál, ne ülj a kocsiba, legalábbis ne a kormány mögé. Mindenesetre van ilyen, hátha jól jön…
A Tostitos chipsmárka természetesen az USA-ban, a Super Bowl közeledtével gondolta, hogy helye lehet a piacon egy ilyen terméknek. A Party Safe-nek nevezett csomagban olyan techológia működik, amelynek segítségével hamar kiderül, hogy az ember által kifújt levegőben van-e alkohol. Ha van, fekete csomag pirosra színeződik.
A Tostitos a Goodby Silverstein & Partners-szel együtt hozta létre a terméket, ami egyelőre csak limitált mennyiségben készült el, és az ittas vezetés veszélyeire hívja fel a figyelmet. Ráadásul, hogyha a rögtönzött „szonda” nem tanácsolja a vezetést, egyből össze is kapcsol az Uberrel, és 10 dollár kedvezmény is jár a fuvardíjból.