Cikk megosztása
Saját nevén kívül többek között a Birra Morettit és az Amstelt nyomja előtérbe a Heineken, amely a mesterséges intelligencia integrálásával is növelné a hatékonyságát.
Egy sevillai befektetői találkozón jelentette be a Heineken, milyen tervei vannak 2030-ig. Dolf van den Brink vezérigazgató elismerte, hogy a cég teljesítménye nem elégséges.
A Heineken 17 kulcspiacon is tervez növekedést, többek között Spanyolországban és az Egyesült Királyságban is, leginkább erős, helyi márkákra koncentrálva. A prioritási listán hátrébb lévő piacoknak pedig kisebb erőforrásból kell gazdálkodniuk, sőt még az is lehet, hogy lesz olyan hely, ahonnan kivonul a sörgyártó.
A Trade Magazin összefoglalója szerint a Heineken lemaradt versenytársaihoz, különösen az A-B InBevhez képest. Közölték, hogy a jövőben az organikus üzemi eredmény növekedése megelőzheti az árbevétel növekedését, miközben az egy részvényre jutó nyereség ezzel összhangban vagy azt meghaladó mértékben emelkedhet.
A cég – reagálva a trendekre – tovább bővíti alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú kínálatát.

 
	