Cikk megosztása
Több áruházlánc is kétszámjegyű növekedést tapasztalt a söreladásokban az labdarúgó Európa bajnokság ideje alatt. Ha pedig valaki feltalálná az időjárás befolyásoló gépet, a sörgyárak biztosan vevők lennének rá.
A labdarúgó-Európa-bajnokság alatt – az előző évhez képest – két számjegyű növekedést tapasztalt a sör-, üdítő- és csipszeladásokban az Auchan – írja a Világgazdaság. Hasonlókról számolt be az Aldi, illetve a Spar is.
Maczelka Márk, az áruházlánc kommunikációs vezetője a gazdasági napilapnak arról is beszélt, hogy a söreladások esetében a május–június alapján nagyon vegyes a kép a hőmérséklet-változások miatt.
A Lidl kommunikációs vezetője, Tőzsér Judit a sör és az üdítők esetében tíz százalék feletti növekedésről számolt be.
A lapnak a Tesconál arról beszéltek, hogy a Balaton-parti boltjaikban különösen megélénkült a forgalom, de rosszabb időben az emberek érezhetően kevesebbet vásárolnak.