Cikk megosztása
Egy virtuális bulin lehetett először, hivatalosan megkóstolni a Heineken új sörét, a Silvert, ami egyébként már ott van a boltokban, szóval a szemfüles vásárlók már tehettek vele egy próbát.
A Heineken Silver március 17-től a cég virtuális sörfőzdéjében, a Decentraland digitális platformon belül is megtalálható, ahol a különleges A-élesztőt A-pixelekre, a mezőkön szüretelt komlót pedig virtuális, NPC-k által termesztett bináris komlóra cserélték. A virtuális sörfőzési folyamat egészét a Heineken sörfőzőmestereinek digitális avatárjai felügyelik.
A rendhagyó sajtóeseményen, ahol bemutatták a Silvert, a vendégek megismerhették a sörkészítés módját, miközben pixeles homárt és kaviárt fogyaszthattak, és a Heineken nagyköveteivel, köztük Thierry Henry-val is találkozhattak.
Bram Westenbrink, a Heineken márka globális vezetője elmondta, hogy a kapcsolattartás ugyanolyan elengedhetetlen az emberi léthez, mint a víz vagy a levegő, a metaverzum pedig szórakoztató módon hozza össze az embereket. Persze világos, hogy ez nem a legkézenfekvőbb hely egy új sör megkóstolására. Ez egyfajta fricska is volt a digitális platformokon történő termékbemutatónak, hiszen tudják: „a valóságban semmi sem helyettesítheti a sör frissítő ízét”.
A valóságos, kézzel fogható Heineken Silver 0,33 visszaváltható üveges és 0,33 keskeny dobozos kivitelben már elérhető a hazai kiskereskedelemben. A -1 Celsius fokon ászokolt, 4%-os alkoholtartalmú újdonság a Z generáció 18 éven felüli képviselőit és a könnyedebb, kevésbé kesernyés ízvilágú sörök kedvelőit célozza meg.
A Decentlandon történt bejelentés itt nézhető meg: