Cikk megosztása
Akár megmosolyogtad a Heineken Silvert, akár nem, nagy része volt a sikerben, amelyet leginkább az ázsiai és épp az európai piacok élénkülése okozott.
Az ázsiai, a Csendes-óceáni és az európai volumen fellendülésének köszönhetően a Heineken működési nyeresége 24 százalékkal nőtt 2022-ben. A cég teljes tavalyi bevétele 34 676 millió euró volt, amit meg sem próbálunk forintban kifejezni, mert ha kiírnánk, elfogyna a hely az interneten.
A cég nettó árbevétele több mint 21, a teljes volumene pedig 6,4 százalékkal nőtt. Jól teljesített a Közép- és Dél-amerikai és az indiai régió is.
A Heineken ebben az évben is arra számít, marad a növekedés. Dolf van den Brink elnök-vezérigazgató úgy nyilatkozott, hogy a társaság prémium portfóliója kiválóan teljesít és maga a Heineken márka is lendületben van, a Heineken Silver megjelenése pedig tovább hajtotta mindezt.
A jövőben igyekeznek vezető pozícióba kerülni az alkoholmentes szegmensben is, illetve Van den Brink azt is elmondta, a Heinekennél globálisan mára teljesen helyreállt a volumen a Covid előtti szintre.