Cikk megosztása
Rengeteg olyan alkalom adódik az életben, amikor szeretnénk alkoholt fogyasztani, azonban nem vágyunk sem a tömény alkoholra sem egy nagy korsó sörre. Az ilyen alkalmakra találták ki a „light” sört, ami nemcsak hogy kevesebb alkoholt tartalmaz, de még a kalória tartalma is jóval kevesebb.
Manapság már rengeteg különböző nagy márka kezd el gyártani „light” sört, hiszen egyre több és több ember figyel a kalória bevitelére és a kevesebb alkohol fogyasztásra. Ők ugyanúgy szeretnének kikapcsolódni, a barátaikkal lenni és elfogyasztani egy két sört, amiben kevesebb az alkohol.
Ebben a cikkben összegyűjtöttünk négy különböző igazán frissítő, nyári sört, amit még diéta közben is fogyaszthatsz anélkül, hogy „bűnöznél”.
1. Heineken Premium Light sör
2005-ben dobták piacra ezt a terméket legelőször az Amerikai Egyesült Államokban. Egy 3,5 deciliteres sörnek 3,3%-os az alkoholtartalma és összesen csak 99 kalóriát tartalmaz. A legtöbb fogyasztó teljesen elégedett az izével, azonban a leginkább szembetűnő dolog az üveges változat csomagolása. A legújabb „light” változatot 2017 májusában dobták piacra amit egész Európában szeretnének elterjeszteni.
2. Amstel Light sör
Egy másik kiváló termék, aminek a kalóriatartalma nem haladja meg a százat, hiszen az Amstel különleges termékében összesen 95 kalória található. Az Amstel Light egy nagyszerű választás, ha egy olyan frissítő termékre vágyunk, amelynek az íze ugyanolyan mint egy hagyományos sörnek.
3. Corona Light sör
Az eredetileg Mexikóban gyártott termék 3,5 deciliteres változata összesen 99 kalóriát és 4,1% alkoholt tartalmaz. Ez 30%-kal kevesebb kalória mint amit a hagyományos termékük tartalmaz. A különleges ízhez a hozzáadott lime járul hozzá.
4. Beck’s Premier Light sör
Az utolsó és egyben legkevesebb alkohol és kalóriatartalmú sör a „light” verziók közül. Mindössze 64 kalóriát tartalmaz a normál, 3,5 deciliteres változat, amiben az alkohol tartalom is csak 2,3%.
Egy érdekesség a „light” sörökkel kapcsolatban, hogy a dán Carlsberg márka változatának piacra dobása sikertelen volt 2008 és 2010 között. A pontos okát nem tudjuk a sikertelen promotálásnak, azonban reméljük, hogy egy másik dán vállalkozás, a Trendhim nevű, dán kiegészítőket áruló webshop debütálása sikeres lesz Magyarországon.
(X)