Cikk megosztása
Cikkünk írásakor épp 41 210 forint a Share – jótékony ser adományának mértéke, amelyet ezúttal a alkoholizmus és különböző addikciók megelőzésére fordítanak majd.
Alvégi Lóci, Ádám István és Káldi Márton közös projektje a Share – a jótékony ser, amely nem csak egy sörmárka, hanem egy remek kezdeményezés is, amelynek a lényege, hogy az ital fogyasztásával hazai civil szervezeteket támogathatunk. Jelenleg még csak a Pirítós Pubban kapható a sör (Update: közben már bent van a Léhűtőben, és Kupak és dugóban is), az ötletgazdák pedig tovább szeretnék kiszélesíteni a programot.
A dolog lényege, hogy megvásárolják a főzdétől a sört, és azt eljuttatják a kocsmákba, ahol a fogyasztó megveszi. Az ital árának egy része a kocsma bevételét gyarapítja, a közvetítők profitja pedig egy nagy kalapba kerül, amelyből 100 ezer forintonként kerülnek adományok a támogatott szervezeteknek.
Az összes profit harmadát az alkoholizmus és az addikció elleni harcra fordítják, de kerül pénz a Share-en keresztül a sportba és az egészségügybe, a kultúrába és a művészetbe, a tudományba és az oktatásba, a környezetvédelembe, valamint szociális ügyekre is fordítanak.
A Pirítósban óriási sikere van azt akciónak, néhány nap alatt elfogyott a készlet – mondták az ötletgazdák a 24.hu-nak. „Úgy látjuk, hogy az emberek, legyenek akármilyen financiális helyzetben, ki vannak éhezve arra, hogy adjanak, hogy segítsenek” – tették hozzá.
Jótékonykodnál? Jelentkeznél támogatandó szervezettel? Itt találsz hozzá információkat.