fbpx

Horizont: minden sörnél van jobb sör

Írta: BeerPorn.hu

2019-06-10 | 14:52 Hírek

Az „elfáradt” címkéinek lecserélésével szeretne nagyot lépni többek között a külföldi piacok felé is a Horizont Brewing, amely mindent alárendelt az új márkastratégiának.

A Horizont Brewing célja, hogy szélesebb közönséget érjen el a söreivel, ez a legfőbb mozgatórugója az igen látványos ráncfelvarrásnak – derült ki azon a sajtóeseményen, amelyet az új címkék apropóján szerveztek.

Szalai Tamás, a főzde marketing menedzsere szerint „mindig van jobb sör”, hogyha pedig külföldi inspirációk alapján szeretnék itthon megvalósítani a legszuperebb főzeteket, az nem csak a minőségére, hanem a sörök stílusára és a megjelenésre is vonatkozik.

Utóbbiban is szintet akartak lépni, amikor Fehér Viktória színtervezővel kezdtek együtt dolgozni. Az egyes sörök karakterét megjeleníteni hivatott festmények alkotója megtartotta a régi Horizont-szortiment alapszíneit, így nem kell teljesen újratanulni a főzde címkéit.

Így néznek ki az újak: