fbpx
Hírek a Borsodi Sörgyár és a Heineken Hungária háza tájáról... Geert Swaanenburg lesz a Heineken Hungária új vezérigazgatója, Bőcsön pedig komoly kapacitásbővítés várható.

Az Iceland vadiúj tereméke, a Luxury Christmas Tree Flavour Salted chipsnek a fele sem tréfa: a fenyőfa tűleveleiben található olaj felhasználásával készül.

A WWF (World Wide Fund for Nature) kampányt indított annak érdekében, hogy az Európai Bizottság egy felülvizsgálat során megtartsa a Víz Keretirányelvet, amely Európa vizeinek védelmét írja elő. A szervezet érzékeny pontra próbál hatni: a sörök jövőjét firtatják.

Poppyside névvel készül egy meggyes-mákos stout, amelynek még nem találták ki a címkéjét. Igen, meggyes-mákos, mint a rétes! Tervezd meg te a legjobb címkét, és nyerj!

A 185. Oktoberfestre a rendezvény 16 napja alatt 6,3 millióan látogattak el, ami százezer fős növekedés az egy évvel korábbi fesztiválhoz képest, amely két nappal hosszabb volt, 18 napig tartott.

A Design Hét Budapest programsorozat keretében a DekoRatio Branding & Design Studio gondolt egy merészet, és életre hívta az első Beer Design Challenge-dzset, amelyben a versenyzőknek fél nap alatt kell felépíteniük egy vadiúj sörmárkát.

A Pécsi APA után néhány héttel itt a Soproni Óvatos Duhaj családjának új tagja, amely szintén egy american pale ale. Ami pedig a megjelenést illeti – nos, a kéktúra kifejezés innentől egészen mást is jelenthet.

A brit B&M a csokival – vagy épp sörrel – töltött adventi naptárak mintájárta ginnel tankolt verziót dobott piacra. A 12 prémium italból kóstolómennyiséget tartalmazó szett ára mindössze 11 ezer forint.

A világ egyik vezető piacelemző ügynöksége a craft sörökkel kapcsolatban készített átfogó kutatást, amelyből az derül ki, hogy már nem az USA uralja a globális craft sör ipart. Az európai növekedés bámulatos.

A szombaton kezdődött Oktoberfest egészen október 7-ig tart. Ennyi ideje lesz a fesztivál látogatóinak, hogy meghaladják a tavalyi fogyasztást: akkor 7,5 millió korsó sör fogyott el.

Ahogy 7 évvel ezelőtt felforgatta az akkor még csak ébredező sörös közeget a Keserű Méz, a hazai sörforradalom egyik legismertebb söre, úgy tűnik, 2018-ban is meg tudja ismételni. A sör megalkotói úgy fest, nem tudnak megegyezni, ezért pillanatnyilag kétféle Keserű Méz van a piacon.

Egyes Münchenből induló járatokon a női dolgozók dirndlire, férfi kollégáik pedig bőr rövidnadrágra cserélik a Lufthansa egyenruháját. Lesz csapolt sör is.